Valahol egész vicces is lehet a budapesti közlekedési tömegsport felhívása, hogy az egyes járatokat érintő változásokról keressük, illetve kisérjük figyelemmel az információkat, hiszen nagyjából sehol nem találhatóak meg. Esetleg azokon a helyeken, ahol az adott járat éppen már nem jár. Felszállva egy adott buszra, csak akkor, és ott derül ki, hogy nem a megszokott útvonalon megy, ha már nincs más választás, ami ismerős környezetben nem biztos, hogy olyan rossz, főleg, ha háztól házig megyek, de valahol elveszni a budapesti rengetegben nem biztos, hogy ugyanolyan élvezetes.
Amúgy ez a mindent egyszerre túrunk fel, félig vakond/strucc módszer se a legjobb eredményt produkálja a közlekedésre. Egyik nap még jó iráyba ment a busz, nem biztos, hogy másnap is, vagy egyáltalán lesz busz. Mondjuk utóbbi megállaptíás inkább a kötött pályás eszközökre igaz. A Határ úton lassan több busz áll meg, ami villamos, vagy metró, mint hétköznapi busz.